وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

روتختی های جدید و با کیفیت

روتختی

درباره ی اهمیت فضای اتاق خواب و وسایل مورد نیاز برای متحول کردن آن مقالات زیادی وجود دارد و تیم دکوراسیون ایران میز به عنوان یکی از فعالان موفق این عرصه، در چندین مقاله ی متفاوت و تاثیر گذار در زمینه ی دکوراسیون اتاق خواب، به بررسی این فضای استثنایی پرداخته است. در ادامه ی این مقاله به چند مورد از مهم ترین نکات دکوراسیون و چیدمان منزل اشاره خواهیم کرد. اگر قصد دارید راجع به دکوراسیون اتاق خواب و نکات آن بیشتر بدانید بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با جدید ترین و اثرگذار ترین روش های روز آشنا کنیم. در ادامه ی این مطلب می خواهیم درباره ی نقش روتختی بر زیباتر شدن فضای اتاق خواب بگوییم و شما را تا داشتن بهترین فضای اتاق خواب همراهی کنیم.

 

روتختیرنگ

روتختی، با توجه به سطح بزرگی که در بر میگیرد و همینطور قرار گرفتن آن بر روی تختخواب، می تواند یکی از تاثیر گذار ترین اجزای اتاق خواب به حساب بیاید. هنگامی که با یک سطح بزرگ روبرو هستید، بهتر است با توجه به رنگ غالب و دیگر اجزای محیط، چندین کار را انجام بدهید. ابتدا و در صورت تمایل می توانید آن سطح، برای مثال سطح روتختی، را با رنگ های متنوع و تند پوشش دهید تا فضایتان چشمگیر تر شود. راه حل بعدی استفاده از تضاد است؛ به این طریق که به طور کل رابطه و هماهنگی میان رنگ های روتختی را با دیگر اجزای فضا از بین ببرید و بجای آن تا جایی که امکان دارد و هارمونی فضا را رعایت میکند از تضاد استفاده کنید چرا که تضاد به خودی خود می تواند نظر هر ببینده ای را جلب کند و پس از دیده شدن بر ذهن او تاثیر مثبت بگذارد.

روتختی

راه حل دیگری نیز وجود دارد اما بهتر است این راهکار را تنها برای فضاهای تماما مدرن استفاده کنید چرا که در صورت استفاده ی آن در فضاهای نیمه مدرن و یا کلاسیک و حتی در صورتی که آن را در شرایط نامناسب اجرا کنید، تاثیر آن نمی تواند شما را شگفت زده کند. این راه حل که به قانون بی اثر و یا خنثی معروف است، به این گونه است که تا حد امکان برای دکور کردن فضا از وسایل با رنگ های بیس و پایه استفاده می شود و تنها برای برخی وسایل و آن هم به طور کاملا محدود از رنگ های تند استفاده می شود. برای مثال یک سرویس خواب زیبا و با رنگ های طیف گسترده ی خاکستری، سفید، مشکی و نوک مدادی، می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب های ممکن به حساب بیاید .زیبایی این روش به تماما به میزان خلاقیت و کیفیت وسایلی که استفاده می کنید بستگی دارد.

روتختی

جنس

روتختی مناسب قابلیت شستشو دارد و همچنین پس از هربار شستن تغییر چندانی در کیفیت آن ایجاد نمی شود. این ویژگی ها را می توانید در روتختی هایی با جنس پنبه و کتان پیدا کنید و از روتختی هایی با این جنس و با کیفیت بالا به خوبی استفاده کنید. روتختی های با کیفیت را می توانید هم اکنون با بهترین شرایط خرید و ارسال در فروشگاه اینترنتی ایران میز ببینید و مدل مورد نظر خود را از میان صدها مدل زیبا انتخاب کنید. برای این کار می توانید بر روی کلمه ی روتختی در اینجا کلیک کنید و یا ضربه بزنید. از جمله مزایای جنس کتان و الیاف پنبه می توان به کیفیت پایدار و همینطور ضد حساسیت و غیر آلرژیک بودن آن اشاره کرد . همین مزیت می تواند تجربه ی خوابی شیرین و آرام را برای برخی از افراد که حساسیت به الیاف های مصنوعی دارند را به ارمغان بیاورد.

روتختی

قیمت

از جمله مواردی که همیشه برای بسیاری از اقشار جامعه اهمیت داشته و در خرید کردن و انتخاب وسایل مختلف اثر بسیار مهمی داشته است، قیمت کالای مورد نظر با توجه به کیفیت آن است. کیفیت روتختی های عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی ایران میز با توجه به هدف های مشتری مدارانه ی خود همواره راضی کننده و بالا بوده و تماما سعی بر این بوده تا بهترین کیفیت موجود در بازار با کمترین قیمت ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه شود. در این میان، بهترین و با کیفیت ترین روتختی های موجود را می توانید با قیمتی باورنکردنی از فروشگاه اینترنتی ایران میز خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

روتختی

از جمله مواردی که می تواند با توجه به روتختی برای فضای اتاق خواب انتخاب شود، آباژور است. آباژور با توجه به نقش دو جانبه اش، می تواند همزمان با تغییر دادن نور و میزان روشنایی محیط، فضای اطراف را نیز به خوبی تغییر بدهد و زیبایی را به شما هدیه کند. همچنین استفاده از کتابخانهو یک صندلی راحتی می تواند لذت کتاب خواندن و استراحت کردن را به خوبی برای شما تداعی کند و آسایش شما را بیش از پیش کند.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.