وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

دکوراسیون اتاق کودک – بخش دوم

دکوراسیون اتاق کودک - بخش دومدر بخش اول سری مقالات ” دکوراسیون اتاق کودک ” درباره ی وسایل همچون تختخواب، تشک طبی و مناسب، کمد و دراور صحبت کردیم. در ادامه ی این سری از مقالات دکوراسیون و چیدمان منزل، می خواهیم درباره ی دیگر وسایلی که می توانند به شما کمک کنند صحبت کنیم و اینکه چگونه می توانید آن ها را چیدمان کنید و از فضایتان لذت ببرید. اگر قصد دارید اتاق خواب فرزندتان را متحول کنید و یا تغییراتی در آن انجام دهید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا چندین روش مناسب را برایتان بیان کنیم و در کمترین زمان ممکن به خوبی آنها را توضیح بدهیم.

دکوراسیون اتاق کودک - بخش دوم

مبل کودک

از جمله وسایلی که می تواند در دکوراسیون فضای اتاق خواب کودکتان به خوبی تاثیر مثبت داشته باشد، مبل کودک است. این سبک از مبلمان به گونه ای است که معمولا طرح آن از شخصیت ها و وسایل کارتونی الهام گرفته و از پاف ها و باکس ها تا مبل، کاناپه و صندلی راحتی را شامل می شود. بسته به فضایی که در اختیار دارید و همچنین تعداد فرزندانتان، می توانید از مدل های مبل یکنفره و یا مبل دونفره در فضای اتاق کودکتان استفاده کنید. در کنار مبلمان مناسب و زیبا می توانید از انواع صندلی راحتی در فضای اتاق کودکتان استفاده کنید و نورپردازی فضا را با آباژورهای زیبا انجام دهید تا فرزندتان در روشنایی مناسب به انجام دادن کارهایش بپردازد.

دکوراسیون اتاق کودک - بخش دوم

میز کودک

از جمله وسایلی که در هر اتاقی کاربرد خواهد داشت، میز است. انواع مختلف میز را می توان در اتاق های مختلف و با کاربری مختلف قرار داد. از میز تلویزیون و میز عسلی و جلومبلی گرفته که در فضای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی استفاده می شوند تا میز ناهارخوری و میز قهوه خوری که می توانند در فضای اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن و همینطور آشپزخانه قرار بگیرند و میز کامپیوتر و میز تحریر که معمولا در فضای اتاق خواب و یا اتاق کار قرار می گیرند؛ همه و همه نقش های مهمی در زیباتر شدن فضای خانه دارند و هرکدام در یک بخش خاص از فضای خانه به زیباتر شدن دکوراسیون کمک می کنند.

دکوراسیون اتاق کودک - بخش دوم

با توجه به نیاز های کودک، وجود یک میز تحریر و در کنار آن یک صندلی ارگونومیک بسیار ضروری است و در صورتی که آن را به خوبی انتخاب کنید، می توانید به طور همزمان گام مثبتی در هر چه بهتر دکور کردن فضای اتاق خواب کودکتان بردارید. در صورتی که در فضای اتاق کودکتان کامپیوتر وجود دارد و یا می خواهید برای فرزندتان یک کامپیوتر شخصی خریداری کنید، توصیه می کنیم از یک میز کامپیوتر زیبا و با کیفیت در فضای اتاق خواب فرزندتان استفاده کنید تا علاوه بر قرار دادن کامپیوتر فرزندتان در محل مناسب، از آن بتوانید به عنوان میز تحریر نیز بهره ببرید. در کنار این میز بسیار کاربردی می توانید از صندلی مناسب با طرح کودکانه استفاده کنید تا فضایی شادتر و دلنشین تر برای فرزندتان خلق کنید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.