وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

دکوراسیون زمستانی و زیبا – بخش اول

دکوراسیون زمستانی و زیبا - بخش اول

در این سری از مقاله های ” دکوراسیون زمستانی و زیبا ” می خواهیم تعدادی از روش ها و متدهای دکوراسیون مختص فصل زمستان را برایتان بیان کنیم. اگر می خواهید تغییری در چیدمان بخش های مختلف منزل تان مانند آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی ایجاد کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با تیم تخصصی دکوراسیون ایران میز همراه باشید تا با روش های کاملا به روز شده و کارآمد شما را تا داشتن فضایی دلخواه و زیبا همراهی کنیم. در این مقاله تنها به فضای آشپزخانه خواهیم پرداخت و در مقاله های بعدی به دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی و دیگر بخش های فضای خانه خواهیم پرداخت.

دکوراسیون زمستانی و زیبا - بخش اول

کابینت ها

در فصل های سرد بهتر است از رنگ های گرم و شاد بیشتر از قبل در فضایتان استفاده کنید و از جذابیت آنها بیشترین استفاده ممکن را ببرید. برای مثال می توانید از صندلی های اوپن فضای آشپزخانه تان را از رنگ های طیف نارنجی، قرمز، زرد، بنفش و دیگر طیف های شاد و تاثیر گذار انتخاب کنید تا در فصل های سرد، گرمی و زیبایی بیشتری را در فضایتان احساس کنید. اگر فضای آشپزخانه تان به اندازه ی کافی بزرگ است که می توانید یک میز ناهارخوری در آن جای بدهید چرا این کار را نمی کنید؟ تمیز کردن و سرو کردن غذا بر روی میز ناهارخوری، آن هم در فضای آشپزخانه، بسیار ساده تر از تمیز کردن و سرو غذا بر روی میز ناهارخوری در فضای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی است. اگر فضای کافی در اختیار ندارید که یک میز ناهارخوری بزرگ را در فضای آشپزخانه تان قرار دهید، می توانید از میز ناهارخوری کم جا استفاده کنید و مدل های متنوع و زیبای این میز ها را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط فروش، در منزلتان تحویل بگیرید و با توجه به سلیقه تان آن را چیدمان کنید.

دکوراسیون زمستانی و زیبا - بخش اول

وسایل جذاب

از جمله نکاتی که هر متخصص و طراحی دکوراسیونی به آن توجه می کند، انتخاب وسایل با تنوع رنگی بالاست به نحوی که معمولا تضادی زیبا و طیفی هارمونی را شاهد خواهید بود. بنابراین در فضای آشپزخانه تان بایستی یخچال و فریزر و پس از آن دیگر اجزا مانند مایکروویو و دیگر وسایلتان مانند توستر، غذاساز و … را قرار دهید. رنگ های شاد اساسا اصلی ترین نقطه ی تمرکز در دکوراسیون زمستانی هستند و این ویژگی را می توانید در فضاهای دیگر مانند اتاق نشیمن و وسایلی چون میز تلویزیون، مبلمان، میز عسلی و جلومبلی و حتی مبلمان تختخوابشو به راحتی مشاهده کنید.

دکوراسیون زمستانی و زیبا - بخش اول

در ادامه ی این سری از مقاله های : دکوراسیون زمستانی و زیبا ” باز هم از نکات و ترفند های تاثیرگذار برایتان خواهیم گفت. شما همچنین برای یادگیری بیشتر این نکات می توانید به وبلاگ ایران میز و یا وبسایت ایران میز مراجعه کنید و یا با عضو شدن در کانال تلگرام ایران میز می توانید از تخفیف ها و شرایط استثنایی فروش با خبر شوید و با کیفیت ترین کالاهای مورد نیاز برای دکوراسیون تان را از ما و با بهترین قیمت بخرید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

انتخاب و خرید دراور زیبا و مناسب

دراور

فضای خانگی و دکوراسیون آن به عنوان اصلی ترین دغدغه ی هر فرد به هنگام ایجاد تغییر و یا چیدمان کردن یک خانه است. این چیدمان کردن جلوه های گوناگونی دارد؛ از تغییر دادن بخش های کوچک و وسایل جرئی گرفته تا رنگ آمیزی کردن اتاق ها و راهروها، همه و همه میتوانند چالش برانگیز باشند و بایستی در نهایت دقت و ظرافت انجام بپذیرند. اگر میخواهید تغییری در فضای خانه تان ایجاد کنید و این تغییر به بهترین حالت ممکن باشد، بهتر است با تیم دکوراسیون ایران میز همراه باشید تا روش های مختلف و دقیق برای تغییر دکوراسیون را به خوبی برایتان توضیح دهیم و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. برای انتخاب و خرید مناسب ترین کمد و مناسب ترین بایستی فاکتور های متنوعی را مد نظر قرار داد تا بتوان بهترین خرید ممکن را داشت. در ادامه این فاکتور ها را برایتان بیان خواهیم کرد.

دراور

ویژگی های یک دراور خوب

یک دراور مناسب و زیبا، ویژگی های مشخصی دارد که به راحتی توسط هر فرد قابل تشخیص هستند و انتخاب یک دراور مناسب برای هر فضایی کاملا به سلیقه ی فرد و سبک دکوراسیون انتخابی توسط او بستگی دارد و این قاعده درباره ی دیگر وسایل مانند میز تلویزیون، میز کامپیوتر،مبلمان، میز تلفن، آباژور و… نیز به درستی وجود دارد. از جمله ی این ویژگی ها می توان به ارتفاع کشوها، عمق کشوها و تعداد کشوها اشاره کرد. به طور معمول دراور ها را بصورت شش کشو و یا هفت کشو طراحی و به بازار عرضه می کنند. ارتفاع دراور ها می تواند بسیار تعیین کننده باشد برای مثال ممکن است شما بخواهید علاوه بر لباس هایتان، یه هدفون را در کشوی دراورتان قرار بدهید. در صورتی که ارتفاع کشو ها به اندازه ی کافی نباشد، شما بغیر از لباس ها و وسایل کوچک تان، نمی توانید وسایل بزرگ تری را در آن قرار دهید و این می تواند به عنوان یک مشکل تلقی شود.

دراور

رنگ مناسب همیشه به عنوان یک عامل جذب کننده بوده و هست بطوریکه ممکن است حتی برای خود شما هم پیش آمده باشد که یک کالا را تنها بخاطر رنگ جذابش خریداری کرده باشید و یا در مقایسه ی چند کالا، همیشه کالایی برنده خواهد بود که رنگ زیباتری داشته باشد. معجزه ی این ویژگی به حدی قدرتمند است که می تواند دکوراسیون تان را متحول کند و آن را بسیار زیباتر نشان دهد.

دراور

طرح و شکل ظاهری دراور انتخابی تان، می تواند معرف شخصیت شما باشد. طرح های شلوغ و مفهومی، نشان دهنده ی شخصیت های درونگرا هستند و طرح های ساده و گاها بسیار ساده، نمایانگر شخصیت های آرامش طلب هستند. بسته به سلیقه تان، می توانید نسبت به انتخاب دراور برای فضایتان اقدام کنید. پیشنهاد می کنیم دراورتان را با تختخواب و حتی میز تحریر و یا میز کامپیوتر تان هماهنگ کنید تا زیبایی فضایتان بیشتر دیده شود.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

انتخاب و خرید کتابخانه ی مدرن

کتابخانه ی مدرن

فضاهای خانگی و دکوراسیون آنها، همیشه به عنوان مهم ترین بخش ممکن بعد از دکوراسیون بیرونی بوده است و متخصصین این عرصه تماما سعی بر این داشته اند تا فضای داخلی و چیدمان درونی منزل را به بهترین نحو ممکن انجام دهند تا وقت و هزینه ای که برای این منظور صرف می شود، سبب خلق یک ترکیب به یاد ماندنی و زیبا شود. در این میان دکوراسیون اتاق نشیمن، همواره به دلیل اهمیت آن و میزان تاثیر آن بر نظر و عقیده ی میهمانان، توجه بیشتری را به خود جلب کرده است و هر تغییر مثبت و کوچکی در فضای اتاق نشیمن می تواند زیبایی آن را چندین برابر کند. در این مقاله می خواهیم درباره ی انتخاب و خرید مناسب ترین و با کیفیت ترین کتابخانه و قفسه برایتان توضیحاتی کوتاه و مفید بدهیم. اگر قصد انتخاب و خرید کتابخانه برای فضای اتاق نشیمن و یا اتاق خواب تان دارید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کتابخانه ی مدرن

جنس

کتابخانه ها را عموما از جنس چوب و یا ام دی اف می سازند چرا که قیمت تمام شده ی آنها مناسب و مقرون به صرفه باشد و همینطور این دو جنس و مواد اولیه، می توانند به قدری با کیفیت باشند که سالهای طولانی در یک فضا قرار بگیرند و از آن ها استفاده بشود. در کنار یک کتابخانه، به یکصندلی ارگونومیک نیز نیاز خواهید داشت تا بتوانید بر روی نشسته و با آرامش بتوانید به مطالعه و یا استراحت بپردازید.

کتابخانه ی مدرن

سبک

سبک کتابخانه ای که انتخاب می کنید، میتواند مدرن، نیمه مدرن و یا کلاسیک و قدیمی باشد که انتخاب هرکدام از سبک ها بر اساس سلیقه و همینطور سبک انتخابی شما به عنوان سبک غالب فضایتان است. برای مثال اگر از میز تلویزیون کلاسیک استفاده می کنید، بهتر است مبلمان، میز ناهارخوری، میزعسلی و جلومبلی و به دنبال آن کتابخانه تان را از سبک کلاسیک انتخاب کنید.

کتابخانه ی مدرن

اگر می خواهید برای اتاق خوابتان یک کتابخانه ی نیمه مدرن انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم از مدل های کتابخانه پلکانی استفاده کنید چرا که به سادگی می توانید آن را با مدل های مختلف میز کامپیوتر هماهنگ کنید و فضایی هارمونی در اختیار داشته باشید. برای تکمیل کردن این ترکیب می توانید از پرده هایی با رنگ هماهنگ برای فضایتان استفاده کنید و این ترکیب بی نظیر را تا مدت ها برای فضای اتاق خواب تان حفظ کنید.

کتابخانه ی مدرن

رنگ

تنوع رنگ ها و مدل ها، امروزه زیبایی های کم نظیری را خلق کرده اند که دکوراسیون داخلی نیز از این ویژگی و خاصیت منحصر به فرد به نفع خود استفاده کرده است. از جمله رنگ هایی که برای کتابخانه ها استفاده می شود می توان به طیف طوسی، سفید، مشکی و قهوه ای اشاره کرد که با توجه به سلیقه و همینطور رنگ غالب یک فضا انتخاب می شوند و یا حتی می توانند بر حسب سلیقه ی شخصی هر فرد و با توجه به رنگ تختخواب، کمد، دراور و سرویس خواب انتخاب شود. این انتخاب حتی می تواند به عنوان یک ترکیب متضاد باشد به این صورت که مثلا می توانید از یک کتابخانه ی سفید رنگ در یک فضا با رنگ غالب مشکی استفاده کنید و پس از آن از یک روتختیسفید نیز استفاده کنید تا این تضاد بهتر و زیباتر دیده شود.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

میز ناهارخوری کم جا

میز ناهارخوری

زیبایی میز ناهارخوری و تاثیر آن بر زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه، بر کسی پوشیده نیست و متخصصین دکوراسیون همراه سعی بر این داشته اند تا با استفاده از وسایل مناسب، زیبایی و جلوه ی شیک بودن را به فضای خانگی بیاورند. در ادامه ی این مقاله درباره ی نقش میز ناهارخوری در فضا و همینطور نحوه ی انتخاب یک میز ناهارخوری کم جا با استفاده از روش های مدرن برای شما توضیح خواهیم داد. اگر می خواهید نکاتی درباره ی انتخاب و خرید میز ناهارخوری کم جا بدانید و میز ناهارخوری زیبا و کم جا برای فضایتان خرید کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

میز ناهارخوری کم جا

جنس

جنس میز ناهارخوری تان می تواند میزان کارایی و دوام آن را در طی مدت استفاده تان را تعیین کند. از جمله متریال ها و مواد اولیه ای که در بازار موجود هستند، می توان به ام دی اف، اچ دی اف و چوب اشاره کرد که هر مصرف کننده ای با توجه به سلیقه، سبک دکوراسیون انتخابی ویژگی های مورد نظرش نسبت به انتخاب و خرید میز ناهارخوری مورد نیازش اقدام می کند. اگر شیوه ی مصرف تان به گونه ای است که ممکن است کودک دلبندتان نیز از این میز استفاده می کند، بهتر است از میز با رویه ی اچ دی اف استفاده کنید تا دوام و زیبایی آن طولانی تر باشد و به سادگی خراشی بر روی سطوح آن نیفتد و آسیب پذیر نباشد.

میز ناهارخوری کم جا

میز های ناهارخوری کم جا، معمولا دو نفره، سه نفره و چهارنفره هستند و مدل هایی که به تعداد صندلی بیشتر نیاز دارند، معمولا دارای میز های مستطیلی شکل و یا گرد هستند تا برای صندلی های بیشتر، فضای کافی در اختیار هر فرد باشد. اگر سبک معماری آشپزخانه تان اوپن پلان است؛ به بیان دیگر اگر آشپزخانه تان اوپن دارد؛ بهتر است از یک یا چند صندلی اوپن زیبا بهره ببرید و در کنار آن از یک میز ناهارخوری کوچک استفاده کنید تا دیگر نیازی به یک میز ناهارخوری با ابعاد بزرگ نداشته باشید. این موضوع وقتی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما با مشکل کمبود فضا مواجه باشید و نتوانید یک میزناهارخوری شش و یا هشت نفره را در فضایتان جا بدهید.

میز ناهارخوری کم جا

رنگ

معجزه های طبیعت، رنگ ها هستند، چرا که به یک جسم ساده و بی روح، می توانند در حد اعلا روح ببخشند و آنرا به زیباترین شکل ممکن اش نمایش بدهند. از طرفی اگر به درستی انتخاب نشوند، می توانند تمامی زیبایی های فضا را به هم بزنند و دکوراسیون شما نامطلوب نشان بدهند. میز ناهارخوری کم جا می تواند یه وسیله ی بسیار مهم برای تغییر دادن رنگ غالب فضا و یا تثبیت آن باشد، از این رو بهتر است در انتخاب شکل و رنگ آن دقت کافی را داشته باشید تا تاثیر مثبت آن در فضایتان بوجود بیاید. استفاده های گسترده ی میز ناهارخوری کم جا باعث شده تا به یک کالای مقرون به صرفه تبدیل بشود و کاربردی تبدیل بشود. استفاده هایی با عناوین میز قهوه خوری، میز آشپزی و … نیز برای این سبک از میز ها کاربرد دارد.

میز ناهارخوری کم جا

شکل

لوازم دکوراسیون داخلی به طور معمول در شکل ها و اندازه های بسیار متنوع تهیه می شوند مانند انواع میز تلویزیون، میز عسلی و جلومبلی، میز تلفن، بوفه، استند، آباژور، مبل و مبل تختخوابشو؛ که هر کدام در اندازه ها، طرح ها و رنگ های مختلف ساخته و به بازار عرضه می شوند. در این میان، هر فرد تنوع فراوانی را احساس خواهد کرد که بالاخره می تواند کالای مورد نیاز و مطابق با سلیقه اش را بیابد و میز ناهارخوری نیز از این قاعده مستثنی نیست و با شکل های گرد، مثلثی، مربع، مستطیل و بیضوی با توجه به مدل و اندازه ی آن کالا به بازار عرضه می شود. برای فضاهای کلاسیک، توصیه می شود از مدل های گرد، بیضوی و مستطیل استفاده شود و در فضاهایی با دکوراسیون مدرن و نیمه مدرن، از میز های مربع، مثلثی و یا گرد استفاده شود اما در حالتی که رنگ میز به دقت انتخاب شده باشد و فضا را هارمونی و جذاب نشان بدهد. شما همچنین می توانید بهترین و با کیفیت ترین وسایل چوبی و فلزی و لوازم دکوراسیون داخلی خانگی، تجاری، اداری و صنعتی را با بهترین قیمت و شرایط فروش در فروشگاه اینترنتی ایران میز ببینید، انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت های موجود به صورت رایگان تا درب منزل و یا محل کار تان تحویل بگیرید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

انتخاب و خرید میز اداری

میز کار

فضاهای اداری، همواره می توانند با دکوراسیون زیباتر و به روزتر، برای بالا رفتن کیفیت کسب و کار و همینطور میزان رضایت افراد در فضای کاری تاثیر مثبت داشته باشد و به زیباتر شدن فضای کسب کار کمک شایانی بکند. در این مقاله میخواهیم درباره ی میز های اداری و نحوه ی انتخاب و خرید آنها برایتان توضیح بدهیم. اگر می خواهید تغییراتی در فضای کسب و کارتان ایجاد کنید و یا با روش های دکوراسیون اداری آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با تیم دکوراسیون فروشگاه اینترنتی ایران میز همراه باشید تا شما را در کوتاهترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم.

میز کار

کیفیت

یکی از مهم ترین مشخصه های یک میز کار مناسب، کیفیت آن است چرا که میز کار بایستی بسیار با کیفیت و محکم باشد و توانایی تحمل وزن های زیاد و شرایط سخت تر از فضای خانگی را داشته باشد تا بتواند رضایت یک فرد را در محیط کاری به خود جلب کند. از جمله میز کار هایی که می توانید برای فضاهای اداری استفاده کنید، مدل فرید ۱۲۰ است که با قیمتی باور نکردنی می تواند فضای شما را دکور کند و محیط کاری تان را متحول کند. در کنار این میز با کیفیت و با قیمت باور نکردنی اش، می توانید از صندلی های ارگونومیک و زیبا استفاده کنید تا راحتی وآسایش را در حین انجام دادن فعالیت هایتان احساس کنید.

میز کار

رنگ

رنگ ها، معجزه های دکوراسیون هستند و می توانند در هر فضایی زیبایی شان را به سادگی به همه ی بینندگان نشان دهند. از جمله مواردی که بایستی در فضاهای اداری نیز رعایت شود، هماهنگی رنگ هاست که غالبا فراموش می شود و بسیاری از افراد و حتی دکوراتور های غیر حرفه ای آن را فراموش می کنند. از جمله وسایلی که می توانید با میز مدیریت با کیفیت تان هماهنگ کنید، کمد های اداری هستند. حتی اگر می خواهید فضای اتاق کار کارمند هایتان را نیز تغییر بدهید می توانید از میز های کارمندی و به دنبال آن از صندلی های ارگونومیک و مناسب برای کارمندان تان استفاده کنید.

میز کار

جنس

از جمله مواردی که بایستی به آن توجه داشته باشید، جنس میز کار مدیریت و میز کار کارمندیاست؛ که هرکدام باید ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته باشند و گاها میز مدیریتی بایستی از کیفیت و زیبایی بیشتری برخوردار باشد تا بتواند حس برتر بودن و مدیریت را تداعی کند. همچنین می توانید برای کامل تر کردن ترکیب اتاق مدیریت، از کتابخانه های زیبا و در کنار آن از یک ست مبلمان استفاده کنید و برای تکمیل زیبایی آن از جلومبلی و میز عسلی شیک استفاده کنید تا بتوانید خاص و شیک بودن را در ذهن هر مراجعه کننده ای بوجود بیاورید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog