وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

دکوراسیون سیاه و سفید مخصوص فصل زمستان

مبلمان

ماه ها و فصل ها همیشه بر نوع و سبک دکوراسیون خانه ها تاثیر داشته اند. در این میان اقلیم و فرهنگ هر شهر و منطقه ای بر انتخاب و محبوبیت سبک ها و مدل های دکوراسیون آن منطقه به طور مستقیم تاثیر خود را داشته اند. با توجه به آغاز فصل زیبای زمستان تیم دکوراسیون ایران میز، نکات کوتاه اما مفید را برای شما گردآوری کرده است که می تواند برای دکوراسیون زمستانی و زیبا به شما کمک کند. به شما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا چند متد موثر و بسیار محبوب برای دکوراسیون و چیدمان زمستانی فضای اتاق نشیمن را به سادگی برایتان توضیح دهیم.

رنگ غالب دکوراسیون

رنگ ها و معجزه ی آنها همیشه به دقت و با جزییات کامل زیر نظر طراحان، متخصصین و نظریه پردازان عرصه ی دکوراسیون تمامی فضاها مانند خانگی، اداری، تجاری، عمومی، تفریحی و… بوده است و همیشه سعی بر آن داشته اند تا از این ترفند که بسیار ارزان تر از روش های دیگر برای تغییر فضای خانگی است به بهترین نحو ممکن استفاده شود. یکی از محبوب ترین متد های موجود، بکار گیری ترکیب رنگ های سفید و سیاه است. این ترکیب رنگ می تواند فضایتان را بسیار بزرگتر نشان بدهد و فضایی مدرن تر را در اختیار تان قرار بدهد که به سادگی با قرار دادن وسایلی مانند مبلمان تختخوابشو و میز عسلی و جلومبلی مدرن می توانید دکوراسیون مدرن و دلخواه تان را در آن اجرا کنید.

میز تلویزیون

سبک وسایل

بعد از رنگ غالب، تقریبا همه ی تمرکز فضا و نوع قضاوت افراد از دکوراسیون آن بخش از خانه، به نوع و سبک وسایل و همینطور رنگ و طرح آن ها معطوف خواهد شد و این تمرکز می تواند به عنوان یک برگ برنده برای شما عمل کند و در امر دکوراسیون دقت و زیبایی کار نهایی شما را افزایش دهد. از جمله وسایلی که می توانید آن ها را با رنگ های سفید و مشکی انتخاب کنید میز تلویزیون و میز ناهارخوری هستند و حتی این سبک خاص و مدرن دکوراسیون را می توانید گسترش داده و به فضای اتاق خواب تان نیز از آن استفاده کنید. برای مثال تختخواب،روتختی، کمد، دراور و یا به طور کلی تر سرویس خوابسفید و مشکی می تواند یک فضای مدرن و سیک را برای شما خلق کند که امروزه طرفداران زیادی دارد و در بسیاری از فضاهای خانگی کاربرد دارد. در دکوراسیون مدرن، اگر فضای اتاق نشیمن به اندازه ی کافی نباشد که بتوان میزناهارخوری را در آن قرار داد، از چندین صندلی اوپن شیک و مدرن به عنوان میز ناهارخوری استفاده می شود و یا در خانه هایی که فضای نسبتا زیادی در اختیار دارند، در صورت تمایل از یک میز قهوه خوری شیک و با رنگ خاص در فضا استفاده می شود تا به هنگام صرف یک میان وعده از آن استفاده کنید. این میز همچنین برای انجام کارهایی که مایلید به جای انجام دادن آنها در فضای اتاق خواب تان و بر روی میز تحریر، در کنار خانواده انجامشان دهید، مناسب خواهد بود و باعث می شود تا بتوانید از زمان بودن تان در کنار خانواده لذت ببرید.

روتختی و تختخواب

دکوراسیون هماهنگ

یکی از بخش هایی که عمدتا ممکن است در دکوراسیون ایرانی و مدرن فراموش شود، یکپارچگی فضاهاست. بدین گونه که یک طرح و سبک اصلی به عنوان الگو قرار نمی گیرد و سعی بر این است که هر فضایی دکوراسیون مختص به خودش را داشته باشد. در حقیقت این نوع از دکوراسیون هیچ مشکل و یا ایرادی ندارد اما چندین سال است که دیگر کاربرد فراوانی در کشور های پیشرفته و مدرن ندارد. اصولا در متد دکوراسیون مدرن، سعی بر این است که یک مدل واحد انتخاب شود و سپس مانند همان مدل و با اعمال تغییرات جزئی برای هر فضای مشخص، آن مدل دکوراسیون را در تمامی بخش های خانه اجرا کرد و با این تفاسیر انتخاب وسایل خانگی، از اجاق گاز و یخچال و فریزر گرفته تا بوفه، استند، کتابخانه و تختخواب و میز کامپیوتر و صندلی راحتی، بسیار آسان تر بوده و فضا در نهایت همگن تر بنظر خواهد آمد. از جمله نکاتی که هنگام طراحی این سبک از فضاها باید به آن توجه داشت، انتخاب صحیح مدل دکوراسیون و پس از آن انتخاب وسایل داخلی تماما مدرن و با رنگ های هماهنگ با رنگ غالب و رنگ اصلی فضاست و در صورت رعایت این نکات، ایجاد یک فضای بی نظیر می تواند در کمترین زمان و همینطور بهترین حالت برایتان ممکن شود.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

انتخاب و خرید جاکفشی مناسب

جاکفشی

فضای ورودی و راهرو ها همیشه به عنوان اولین نقاط در دسترس و اولین نقاط دکوراسیون که دیده می شوند؛ برای متخصصین دکوراسیون و چیدمان منزل اهمیت داشته و در اکثر اوقات سعی می شود که به بهترین نحو ممکن این تغییر دکور انجام شود. اگر می خواهید تغییری در فضای ورودی تان ایجاد کنید و یا قصد یادگیری نکات و ترفند های جدید دکوراسیون را دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به روز ترین و مدرن ترین روش های انتخاب و خرید مناسب ترین جاکفشی برای فضایتان و همینطور محبوب ترین روش ها و متد های دکوراسیون را برایتان توضیح بدهیم. در ادامه به نقش جاکفشی و رخت آویز در دکوراسیون فضاهای خانگی خواهیم پرداخت و شما را برای انتخاب و خرید بهترین جاکفشی و رخت آویز همراهی خواهیم کرد.

فضای مورد نیازتان

در این باره گفتنی است که منظور فضایی است که جاکفشیبه خود اختصاص می دهد و هم فضایی است که در مقابل اشغال بخشی از فضایتان در اختیارتان قرار می دهد تا انواع کفش ها، صندل ها، بوت، چکمه و کتانی هایتان را در آن قرار دهید تا بخش زیادی از بی نظمی فضایتان کاسته شود. همانطور که یک کتابخانه یا قفسه ی مدرن می تواند زیبایی و نظم را به فضای اتاق نشیمن تان هدیه کند، یک جاکفشی می تواند نظم و زیبایی خاصی به بخش ورودی خانه تان ببخشد و فضایتان را بهتر از آنچه که هست نمایش بدهد. مشابه همین موضوع را می توانید با قرار دادن یککمد و دراور در اتاق خواب تان احساس کنید.

جاکفشی

درباره ی جاکفشی گفتنی است که بهتر است طبق نیازتان نسبت به انتخاب جاکفشی جادار و مناسب بپردازید و تعداد طبقه ها، ارتفاع هر طبقه و عمق طبقه را در نظر بگیرید تا در پایان هوشمندانه ترین انتخاب ممکن را داشته باشید و همینطور فضای کافی برای قرار دادن تمامی کفش هایتان در اختیار داشته باشید. توجه داشته باشید که بهتر است فضای جاکفشی انتخابی تان به میزان دوبرابر تعداد کفش هایتان باشد، چرا که ممکن است با گذشت زمان، به تعداد کفش هایتان افزوده شود و همینطور بایستی فضای مناسب و کافی برای کفش های میهمانان تان در اختیار داشته باشید چرا که عمده ی بی نظمی های موجود که به دلیل کفش ها بوجود می آیند اغلب در زمان حضور میهمان به وجود می آیند و این بی نظمی می تواند دید هر بیننده ای را نسبت به فضا و دکوراسیون داخلی شما منفی کند.جاکفشی و رخت آویز

جنس و کیفیت مورد پسندتان

با توجه به تنوع بسیار زیاد جاکفشی و رخت آویز های موجود، انتخاب جاکفشی دلخواهتان می تواند حتی گیج کننده هم باشد. از این رو بهتر است تنها به چند مورد مختصر دقت داشته باشید چرا که همین موارد کوتاه و مختصر می توانند رضایت شما را جلب کنند. از جمله نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید جنس جاکفشی تان است که می تواند جاکفشی چوبی، جاکفشی ام دی اف، فلز و یا ترکیبی از آن ها باشد. با توجه به سبک دکوراسیون غالب فضایتان می توانید درباره ی انتخاب نوع و جنس مواد سازنده ی جاکفشی تان تصمیم بگیرید.

جاکفشی کلاسیک و چوبی

برای مثال در فضایی با دکوراسیون مدرن و می توانید از هرکدام از مدل های چوبی، ام دی اف، فلزی و یا ترکیبی از همه ی این مواد برای جاکفشی تان انتخاب کنید اما در فضایی با دکوراسیون غالب کلاسیک و قدیمی بهتر است از جاکفشی های چوبی استفاده کنید همانطور که در این سبک از فضاها استفاده از مبلمان و بوفه و استند کلاسیک نیز توسط متخصصین دکور توصیه می شود.برای هرکدام از مدل های انتخابی تان اگر از بهترین مواد اولیه استفاده شده باشد، در دراز مدت کارایی بیشتری برایتان خواهد داشت و از نظر اقتصادی نیز به نفع شما تمام خواهد شد.

جاکفشی با رنگ جذاب

رنگ و طرح جاکفشی تان

بعد از کیفیت، مهم ترین مشخصه ی یک جاکفشی مناسب، انتخاب صحیح رنگ آن است. رنگ ها و تاثیر آنها به گونه ای است که برخی از کالاهای موجود در صنعت دکوراسیون فقط به دلیل داشتن رنگ جذاب به فروش می رسند. پس بهتر است از این ویژگی به بهترین نحو ممکن برای بهبود فضا و دکوراسیون تان استفاده کنید و زیبایی منحصر بفردی را به فضای ورودی تان ببخشید. غالبا از چهار رنگ برای جاکفشی مدرن و با روکش ملامینه استفاده می شود که عبارتند ازونگه، آبنوس، آنتیک و لارکس؛ که شما می توانید با توجه به رنگ های موجود در فضایی که می خواهید جاکفشی تان را در آن قرار دهید، نسبت به انتخاب مناسب ترین رنگ اقدام کنید.

 

جاکفشی مدرن

بهتر است کنتراست و تضاد و همینطور هماهنگی و هارمونی را در فضایتان در نظر داشته باشید اما حتی در صورتی که از این موضوع اطلاعات کافی در اختیار ندارید، تنها کافی است دیگر مقالات گروه تخصصی دکوراسیون ایران میز را دنبال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعاتی بسیار مفید را درباره ی انتخاب و خرید انواع وسایل مورد نیاز مانند میز تلویزیون، میز عسلی و جلومبلی، میز کامپیوتر،مبلمان تختخوابشو، تختخواب، روتختی، میز ناهارخوری،صندلی راحتی و فرش و کابینت را به خوبی یاد بگیرید.

جاکفشی زیبا

مورد بعدی که بایستی در انتخاب یک جاکفشی مناسب در نظر گرفته شود، طرح و شکل آن است چرا که حتی زیباترین رنگ ها و با کیفیت ترین مواد اولیه نیز اگر در اندازه و شکل مناسب بکار گرفته نشوند، نتیجه ی نهایی چندان جذاب و دلخواه بنظر نخواهد آمد. لذا طرح و شکل یک وسیله می تواند معرف کارایی و میزان ارزش آن باشد. با توجه به اینکه انتخاب شکل و مدل جاکفشی و یا وسایلی مانند میز تحریر و میز تلفن کاملا بسته به سلیقه ی فرد دارد، تنها می توان رعایت سبک و نوع دکوراسیون حاکم بر فضا را به عنوان راهنما انتخاب کرد و از آن کمک گرفت.
منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

راهنمای گام به گام انتخاب مناسب ترین میز کامپیوتر و میز تحریر

میز کامپیوتر

میزها، کاربرد های متنوع و فراوانی دارند و زیبایی دکوراسیون تا حد بسیار زیادی به نوع، سبک و شکل میز های انتخابی در آن فضا بستگی دارد. به همین منظور تیم دکوراسیون ایران میز برای شما بهترین روش های ممکن و به روز ترین متد های کارآمد برای انتخاب و دکور کردن میزهای فضایتان برایتان فراهم کرده اند. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی و همراهی کنیم.

رنگ میز

رنگ میزی که برای اتاق تان انتخاب می کنید به رنگ غالب و رنگ اجزای دیگر وسایل فضایتان بستگی دارد. اگر میز کامپیوتر تان در نزدیکی پرده ی اتاق تان قرار خواهد گرفت، بهتر است به گونه ای رنگ آن را انتخاب کنید که رنگ آن یا مقداری روشن تر  و یا تیره تر از رنگ پرده هایتان باشد. برای تکمیل زیبایی این چیدمان می توانید آن را با کتابخانه تان هماهنگ کنید. از جمله ی وسایلی که می توانید از طریق طیف رنگی با میز کامپیوتر و یا میز تحریر تان ست و همراه کنید، می توان به تختخواب چوبی – فلزی اشاره کرد که دکوراسیون آن را به سادگی و با انتخاب صحیح روتختی می توان به بهترین حالت ممکن به انجام رساند.

میز کامپیوتر با کیفیت

جنس میز

مسلما یک رنگ با کیفیت را باید بر روی سطحی مرغوب و دارای کیفیت مطلوب انتظار داشت؛ از این رو انتخاب جنس رویه و جنس موادی که در ساخت یک میز کامپیوتر، میز کار و یا یک میز تحریر بکار برده می شود باید از بهترین مواد موجود در بازار باشد. یکی از نشانه های مشهود که به واسطه ی آن می توانید میز های با کیفیت چوبی و ام دی اف را از دیگر میزهای  با کیفیت های پایین تر تشخیص دهید، درخشش و نحوه دیده شدن رنگ بر روی آنهاست. به گونه ای که یک رنگ با کیفیت و مرغوب بر روی یک میز که دارای جنس با کیفیتی قابل قبول است؛ از فواصل دور نیز خودنمایی می کند و این خودنمایی و زیبایی را حتی در حالتی که کاملا تمیز هم نباشد حفظ خواهد کرد.

کمد و دراور با کیفیت

بعد از جنس بدنه ی میز، نوبت به جنس اتصالات بکار برده در آن می رسد، مانند لولا، قفل، ریل کشوها و … که نحوه ی تشخیص آنها در درست انجام دادن وظایف شان است، یعنی لولا به راحتی و در نهایت آسودگی حرکت کند و برای باز کردن درب بخش های مختلف میز کامپیوتر و یا میز تحریر تان اختلالی ایجاد نکند و در ضمن آرام بسته شود تا از ایجاد آسیب به بخش های مختلف میز جلوگیری کند. در ضمن یک قفل با کیفیت اگر در محل مناسب نصب شده باشد می تواند امنیت یک محفظه ی خاص را برای شما تامین کند تا در مواقع لزوم وسایل شخصی تان را بتوانید در آن قرار دهید و همینطور ریل کشو های میز بایستی به راحتی در باز شدن کشو شما را همراهی کنند و پس از انجام کار مورد نظر تان به نرمی نیز بتوانید کشوی مربوطه را ببندید. ویژگی های مربوط به قفل،لولا و ریل کشو ها را می توانید در هنگام انتخاب و خرید وسایلی مانند کمد و دراور، میز تلویزیون، میز تلفن و بوفه و استند نیز لحاظ کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

میز مدیریتی

شکل میز

یک میز با کیفیت حتی اگر با بهترین رنگ ها و مرغوب ترین روکش ها کاور شده باشد، در صورتی که شکل مورد نظر شما را نداشته باشد، به سختی می تواند نظرتان را جلب کند و فضایی را در اتاق تان به خود اختصاص بدهد. از این رو شکل میز اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت اما نکته اینجاست که این ویژگی به تنهایی نمی تواند برای انتخاب بهترین میز کامپیوتر به شما کمک کند و این نکات به گونه ای هستند که در صورت نبود یکی از موارد مانند جنس میز، جنس رویه و رنگ پوشش دهنده و شکل میز؛ دیگر ویژگی ها قادر نیستند که خواسته ی شما را از یک میز به عنوان بهترین میز انتخابی تان برطرف کنند و احتمالا پس از خرید تان احساس پشیمانی خواهید داشت و رضایت کافی نخواهید داشت.

میز تحریر

برای داشتن دکوراسیون متناسب و دلخواه می توانید میز کامپیوتر تان را با مبلمان، صندلی راحتی و یا مبلمان تختخوابشو تان هماهنگ کنید در حالی که بایستی همه ی این ها با صندلی ارگونومیک و استانداردی که برای میز تان انتخاب می کنید تناسب داشته باشند.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

چیدمان شگفت انگیز با کدو!!!

کدو

با توجه به نزدیک شدن بلند ترین شب سال، تیم تخصصی ایران میز برای شما یک مقاله ی بسیار آموزنده و زیبا فراهم کرده است تا با بهره گیری از آن بتوانید فضایتان را دکور کنید و از این شب بسیار زیبا در کنار یک دکوراسیون زمستانی و متناسب نهایت لذت را ببرید. نکته ی خاص این دکوراسیون موقت، استفاده از کدو و دیگر وسایلی است که شما را هر چه بهتر با فضای زمستانی و این جشن قدیمی و سنتی ایرانی هماهنگ می کند. با ما همراه باشید تا نکات مهم و تاثیر گذار را برایتان توضیح دهیم.

رنگ های متنوع

برای خلق یک سبد پر از کدو های زیبا می توانید از رنگ های براق و زیبا و یا اسپری های رنگی و براق استفاده کنید و برای این کار می توانید به طور همزمان از رنگ های متضاد و هماهنگ استفاده کنید تا جذابیت این سبد خلق شده تان بیشتر شود. در کنار این ترکیب متنوع از رنگ ها، بایستی یک سبد  و یا ظرف چوبی تهیه کنید تا این کدو های رنگارنگ تان را در آن قرار دهید و با اجزای مختلف دکوراسیون تان مانند میز تلویزیون هماهنگ کنید.

میز ناهارخوری

نقاط تاثیر گذار

بجای رنگ های یکسان و ساده، می توانید از ترکیب های رنگی فراوان و زیبا استفاده کنید تا جذابیت کار هنری تان بیشتر شود. این اثر زیبای هنری را به عنوان یک وسیله ی تزیینی که با دکوراسیون زمستان هماهنگی کامل دارم بر روی میز ناهارخوری و یا میز قهوه خوری تان قرار دهید و از زیبایی فضایتان لذت ببرید.

میز قهوه خوری

طیف سیاه و سفید

طیف پر طرفدار سیاه و سفید، همیشه و در هر سبکی از دکوراسیون اعم از کلاسیک، نیمه مدرن و مدرن؛ طرفداران فراوان خود را داشته است. این ترکیب کم نظیر را می توانید در یکی از گوشه های فضای اتاق نشیمن و یا اتاق خوابتان اجرا کنید و به عنوان دکوراسیون زمستانی و به روز با دیگر وسایل تان مانند میز عسلی و جلو مبلی، مبلمان،صندلی راک و صندلی راحتی هماهنگ کنید و یا اگر در فضای اتاق خواب تان از این وسایل و این ترکیب چشم نواز استفاده می کنید، می توانید آن را با تختخواب، روتختی،کمد و دراور و یا به طور کلی با سرویس خواب تان همراه و هماهنگ کنید.

میز عسلی

خلاقیت

برای زیباتر شدن این اثر هنری و خاص، می توانید آن را با وسایل دلخواهتان همراه کنید. یک نمونه ی کوچک، استفاده از سیم مفتول برای ایجاد شکل های تصنعی بر روی این کدو های زیبا و جذاب است به این گونه که می توانید با یک تکه سیم مفتول، برگ و ادامه ی ساقه ی کدو را بسازید و ترکیبی از مدرنیته و اجزای طبیعی است. زیبایی کدوی تزیین شده تان را با قرار دادن آن در کنار یک آباژورزیبا به بیشترین حد ممکن برسانید و از مزیت مثبت نورپردازی مناسب برای بهتر شدن نتیجه ی کار تان بهره ببرید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

قدم به قدم تا انتخاب مناسب ترین دراور و کمد برای فضای شما

دراور

تیم دکوراسیون ایران میز تا به حال راجع به اهمیت اتاق خواب و به طور کلی تر، دکوراسیون و سبک چیدمان اتاق خواب مقاله های فراوانی منتشر کرده ایم اما نقش اختصاصی دراور و کمد را به طور ویژه بررسی نکرده ایم. از این رو لازم دانستیم تا بهترین و به روز ترین روش های سنجش، انتخاب و خرید دراور و کمد را برای فضای اتاق خواب های متفاوت با دکوراسیون های متنوع را برایتان به خوبی توضیح بدهیم تا از این پس بتوانید مانند یک دکوراتور حرفه ای، مناسب ترین دراور و کمد را برای فضای خود و یا دیگر فضاها انتخاب کنید و از زیبایی و هماهنگی فضایی که خلق کرده اید بیشترین لذت را ببرید. با ما همراه باشید، این مقاله می تواند دیدگاه شما را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهد و فضای ایجاد شده توسط شما را از دیگر فضاها که توسط افراد دیگر دکور شده اند متمایز کند.

جنس دراور

یکی از فاکتور های بسیار مهم که برای انتخاب مناسب تریندراور برای فضایتان، جنس دراور و مواد اولیه بکار رفته در آن است. این موضوع به قدری مهم است که می تواند زیبایی کلی دراور را تعیین کند، حتی اگر از فاکتور های دیگر مانند رنگ مناسب، طرح مدرن و … نیز برخوردار نباشد. تاثیر کیفیت جنس بکار برده شده در ساخت یک دراور به قدری زیاد است که می تواند علاوه بر خود دراور بر وسایل دیگر که در مجاورت آن قرار دارند تاثیر مثبت و یا منفی بگذارد. برای مثال یک دراور با کیفیت می تواند به یک گلدان با گل های معمولی جانی دوباره ببخشد و آن را زیباتر نشان دهد و در کل چیدمان فضا را تغییر دهد و متحول کند.دراور

یک ترفند دیگر که می تواند به شما برای انتخاب دراور مناسب کمک کند، ترکیب دو وسیله به صورت همزمان است. برای مثال می توانید از یک میز کامپیوتر و یا یک میز تحریر استفاده منید که دارای کشوهای مناسب و بزرگ است و می تواند لباس ها و وسایل شما را در خود جای دهد و در عین حال می توانید از آن به عنوان یک میز کار برای انجام فعالیت هایتان استفاده کنید در حالی که بر رویصندلی ارگونومیک تان تکیه داده اید.

دراور

رنگ دراور تان

رنگ ها به راستی به فضای شما جانی دوباره می بخشند و می توانند شما را با تاثیر زیاد و شدید شان متحیر کنند. نه تنها در امر دکوراسیون، بلکه در هر زمینه ای، اگر از رنگ مناسب و در ابعاد کافی و صحیح استفاده کنید می توانید فضایی که در اختیار دارید را بسیار زیباتر از آنچه واقعا هست نمایش دهید. در زمینه ی دکوراسیون منزل و چیدمان مدرن فضاهای داخلی و به ویژه اتاق خواب، استفاده از رنگ های مناسب با وسایل موجود و سبک دکوراسیون فضا می تواند فضای اتاق خوابی که قصد دکور کردن آن را دارید به شدت و به تنهایی تغییر دهد و این تغییر می تواند به عنوان یک گام مثبت برای خلق اتاق خوابی متفاوت به شما کمک کند. در ضمن استفاده از یکآباژور بر روی دراور تان می تواند تا حد بسیار زیادی بر زیبایی دکوراسیون شما بیفزاید.

دراور

از جمله مواردی که می تواند بر نتیجه ی نهایی دکوراسیون اتاق خواب شما تاثیر مستقیم داشته باشد، پرده است. این تاثیر شامل رنگ پرده، طرح و مدل قرار گیری واندازه ی آن است و فقط در صورتی در صورتی که با یکدیگر متناسب باشند می توان نتیجه ای دلخواه را انتظار داشت. در کنار پرده ی شیک و زیبا، استفاده از تختخواب مناسب و از همه مهم تر روتختی شیک و با رنگی خاص است که در دکوراسیون مدرن، دکوراتور های حرفه ای آن را به دقت دنبال می کنند و همیشه سعی دارند که این ترکیب را به خوبی با یکدیگر هماهنگ کنند. از آنجایی که انتخاب تعداد کشو ها کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد، این امر را به خودتان واگذار می کنیم اما سعی داشته باشید که تعداد کشو ها بسیار زیاد نباشد که شکل و هارمونی فضایتان را برهم بزند و یا بسیار کم نباشد که فضای کافی برای قرار دادن وسایل تان در اختیار نداشته باشید.

دراور

اگر می خواهید میزان هماهنگی و زیبایی فضای اتاق خواب تان بیش از پیش شود و به بالاترین میزان خود برسد، به شما پیشنهاد می کنیم از یک سرویس خواب در اتاق خواب تان استفاده کنید چرا که این کار می تواند تناسب چشم نوازی میان تمامی بیشتر اجزای موجود در اتاق خواب برقرار کند و شما در سایه ی این تناسب توانایی دکور کردن اتاق خواب تان را به بهترین نحو ممکن خواهید داشت. اگر از یک سرویس خواب استفاده کنید، کمد، دراور، تختخواب، میز تحریر و یا میز کامپیوتر و پاتختی هایتان وجه اشتراکی زیبا خواهند داشت و می توانید این مزیت منحصر به فرد که در اختیار دارید را با یک صندلی راحتی، صندلی راک و یا مبلمان تختخوابشو همراه کنید و برای تکمیل کردن زیبایی دکوراسیون اتاق خواب تان، آخرین قطعه ی انتخابی تان را میز عسلی مدرن برای صندلی راحتی تان قرار دهید و پس از آن تنها باید به مکان قرار گیری این اجزا دقت داشته باشید تا تمامی مراحل دکوراسیون تان به درستی طی شوند.

دراور

جنس کمد

جنس چوب و یا فلزی که در ساخت یک کمد بکار گرفته می شود به قدری مهم است که می تواند رضایت شما را تا سالهای طولانی به همراه داشته باشد و یا در عین زیبایی و مدرن بودن و در حالی که بهترین ترکیب رنگی را داراست، بخاطر کیفیت پایین چوب و دیگر اجزای بکار گزفته شده در آن، شما را آزرده خاطر کند و این موضوع ممکن است تا حدی پیش برود که بخواهید به همین دلیل کمد تان و یا در شرایط بدتر، تمامی اجزای اتاق خواب تان مانند تختخواب، صندلی راحتی، مبلمان، میز عسلی و جلو مبلی، کتابخانه و یا در مواردی سرویس خواب تان را تعویض کنید. محبوب ترین و با کیفیت ترین کمد های موجود در بازار را می توانید در وبسایت ایران میز ببنید و با شرایط عالی و استثنایی خریداری نمایید. از جمله کمد های پر فروش و بسیار پر طرفدار، این روزها کمد های دارای آینه ی قدیبوده و یا آینه های بزرگی بر روی قسمت جلویی آنها نصب شده است.دراور

رنگ و شکل کمد

از شاخصه های یک کمد مناسب بعد از جنس خوب و مرغوب آن می توان به شکل ظاهری خوب و متناسب به همراه رنگ جذاب و هماهنگ با دیگر اجزای اتاق خواب به حساب آورد.یک کمد با کیفیت به همراه شکل زیبا و مدرن می تواند در صورت داشتن رنگی هماهنگ و یا متضاد با دیگر اجزای اتاق خواب تان، بهترین انتخاب ممکن برای اتاق خواب شما باشد و اتاق خواب تان را به یک فضای ایده آل و دلخواه تبدیل کند که تا سال ها نیاز به تغییر اساسی دکوراسیوندر آن احساس نشود.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog