وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

چیدمان شگفت انگیز با کدو!!!

کدو

با توجه به نزدیک شدن بلند ترین شب سال، تیم تخصصی ایران میز برای شما یک مقاله ی بسیار آموزنده و زیبا فراهم کرده است تا با بهره گیری از آن بتوانید فضایتان را دکور کنید و از این شب بسیار زیبا در کنار یک دکوراسیون زمستانی و متناسب نهایت لذت را ببرید. نکته ی خاص این دکوراسیون موقت، استفاده از کدو و دیگر وسایلی است که شما را هر چه بهتر با فضای زمستانی و این جشن قدیمی و سنتی ایرانی هماهنگ می کند. با ما همراه باشید تا نکات مهم و تاثیر گذار را برایتان توضیح دهیم.

رنگ های متنوع

برای خلق یک سبد پر از کدو های زیبا می توانید از رنگ های براق و زیبا و یا اسپری های رنگی و براق استفاده کنید و برای این کار می توانید به طور همزمان از رنگ های متضاد و هماهنگ استفاده کنید تا جذابیت این سبد خلق شده تان بیشتر شود. در کنار این ترکیب متنوع از رنگ ها، بایستی یک سبد  و یا ظرف چوبی تهیه کنید تا این کدو های رنگارنگ تان را در آن قرار دهید و با اجزای مختلف دکوراسیون تان مانند میز تلویزیون هماهنگ کنید.

میز ناهارخوری

نقاط تاثیر گذار

بجای رنگ های یکسان و ساده، می توانید از ترکیب های رنگی فراوان و زیبا استفاده کنید تا جذابیت کار هنری تان بیشتر شود. این اثر زیبای هنری را به عنوان یک وسیله ی تزیینی که با دکوراسیون زمستان هماهنگی کامل دارم بر روی میز ناهارخوری و یا میز قهوه خوری تان قرار دهید و از زیبایی فضایتان لذت ببرید.

میز قهوه خوری

طیف سیاه و سفید

طیف پر طرفدار سیاه و سفید، همیشه و در هر سبکی از دکوراسیون اعم از کلاسیک، نیمه مدرن و مدرن؛ طرفداران فراوان خود را داشته است. این ترکیب کم نظیر را می توانید در یکی از گوشه های فضای اتاق نشیمن و یا اتاق خوابتان اجرا کنید و به عنوان دکوراسیون زمستانی و به روز با دیگر وسایل تان مانند میز عسلی و جلو مبلی، مبلمان،صندلی راک و صندلی راحتی هماهنگ کنید و یا اگر در فضای اتاق خواب تان از این وسایل و این ترکیب چشم نواز استفاده می کنید، می توانید آن را با تختخواب، روتختی،کمد و دراور و یا به طور کلی با سرویس خواب تان همراه و هماهنگ کنید.

میز عسلی

خلاقیت

برای زیباتر شدن این اثر هنری و خاص، می توانید آن را با وسایل دلخواهتان همراه کنید. یک نمونه ی کوچک، استفاده از سیم مفتول برای ایجاد شکل های تصنعی بر روی این کدو های زیبا و جذاب است به این گونه که می توانید با یک تکه سیم مفتول، برگ و ادامه ی ساقه ی کدو را بسازید و ترکیبی از مدرنیته و اجزای طبیعی است. زیبایی کدوی تزیین شده تان را با قرار دادن آن در کنار یک آباژورزیبا به بیشترین حد ممکن برسانید و از مزیت مثبت نورپردازی مناسب برای بهتر شدن نتیجه ی کار تان بهره ببرید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.