وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

انتخاب و خرید مبل تختخوابشو

انتخاب و خرید مبل تختخوابشو

فضای اتاق نشیمن و دکوراسیون آن، همواره به عنوان یکی از مهم ترین بخش های هر خانه ای محسوب شده و می تواند در زیباتر شدن و یا نشان دادن یک ترکیب بد و نامناسب بسیار تاثیر گذار باشد. برای تغییر دادن دکوراسیون اتاق نشیمن بهتر است با استفاده از روش های مدرن و تایید شده توسط متخصصین صنعت دکوراسیون استفاده کرد تا تاثیر این تغییرات با استفاده از این روش ها به بیشترین میزان خود برسد. اگر قصد ایجاد تغییری در فضای اتاق نشیمن خود دارید و یا می خواهید درباره ی مبلمان تختخوابشو بیشتر بدانید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

انتخاب و خرید مبل تختخوابشو

ابعاد مبل تختخوابشو

مبل تختخوابشو به عنوان یکی از اجزای تماما مدرن و زیبای فضاهای خانگی، همیشه نقش مثبتی بر راحتی، آسایش اعضای خانواده داشته و همینطور توانسته دکوراسیون و چیدمان خانه را به خوبی تغییر دهد و در دراز مدت رضایت شما را به خود جلب کند و آسایش را برایتان به ارمغان بیاورد. مبلمان تختخوابشو با توجه به ویژگی منحصر بفردش یعنی جمع شدن به عنوان مبل و باز شدن به عنوان تختخواب، می تواند در خانه هایی که مشکل کمبود فضا دارند کاربرد معجزه آسایی داشته باشد. به این صورت که می توانید برای استراحت کردن از آن به عنوان تختخواب و در مواقع عادی از آن به عنوان مبل مدرن استفاده کنید تا هم از لحاظ فضای استراحت و هم از لحاظ فضای نشیمن مشکلی نداشته باشید و از کوچکترین فضای ممکن، بهترین استفاده را ببرید.

انتخاب و خرید مبل تختخوابشو

رنگ مبل تختخوابشو

پس از ابعاد مناسب، نوبت به رنگ مناسب و گاها تند و تکان دهنده است. رنگ ها می توانند دنیا را به طرز شگفت انگیزی نشان دهند و تغییرات ساده را به بهترین حالت ممکن به نمایش بگذارند. بهتر است از مبلمان تختخوابشو با رنگ تند و حتی جیغ استفاده کنید؛ رنگ هایی مانند قرمز، نارنجی، سبز و زرد. اگر می خواهید فضایتان آرام تر و وزین تر بنظر بیاید بهتر است از مبلمانتختخوابشو با رنگ های قهوه ای و سفید بیشتر استفاده کنید تا جایی که این رنگ ها به عنوان ترکیب رنگ غالب تان شناخته شوند. از طرفی برای هر چه زیباتر شدن ترکیب اتاق نشیمن تان می توانید از یک آباژور مناسب و متناسب با رنگ غالب تان بهره بگیرید تا جذابیت فضایتان به بیشترین میزان ممکن برسد و همینطور از نظر نورپردازی نیز به سطح قابل قبولی از روشنایی دسترسی داشته باشید.

مدل های مختلف مبل تختخوابشو

از جمله نکاتی که هنگام خرید مبل تختخوابشو باید به آن توجه داشته باشید، استفاده از مبل تختخوابشو با اندازه و تعداد نفرات مناسب است. در صورتی که می خواهید از مبل تختخوابشو برای یک و یا دونفر استفاده کنید، بهتر است از یک مبل تختخوابشو دونفره استفاده کنید. این در حالی است که استفاده از مبل تختخوابشو دو نفره برای یک نفر نیز باعث ایجاد فضای بزرگتر و آساییش بیشتر به هنگام خواب می شود. اگر می خواهید از مبل تختخوابشو در فضای خانه تان، برای چندین نفر استفاده کنید، بایستی از یک ست کامل مبل تختخوابشو استفاده کنید. اگر می خواهید از مبلمان تختخوابشو به عنوان دومین ست مبلمان موجود در فضایتان استفاده کنید و با قرار دادن آن به طور همزمان فضایتان را متحول کنید، بهتر است نسبت به انتخاب رنگ، طرح، مدل و سبک آن دقت کافی داشته و ترجیحا بر اساس یکی از روش های زیر عمل کنید؛ بدین صورت که از قانون هماهنگ، متضاد و یا بی اثر استفاده کنید و از ترکیب همه ی این روش ها با یکدیگر بپرهیزید تا جذابیت و زیبایی عضو جدید فضایتان به خوبی احساس شود. اگر به دنبال راحتی و آسایش بیشتر هستید و یا طرفدار تجهیزات مدرن و به روز هستید، بهتر است از یک مبل تختخوابشو کنترلی استفاده کنید تا به هنگام نیاز برای تغییر حالت آن از ریموت برقی استفاده کرده و بدون هیچ زحمتی مبل تان را به تختخواب تبدیل کنید و بلعکس.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.