وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

آشپزخانه ی کلاسیک – بخش اول

آشپزخانه ی کلاسیک - بخش اول

همواره میان طرفداران سبک های کلاسیک، مدرن و نیمه مدرن رقابت تنگاتنگ وجود داشته و متخصصین هر کدام از این سبک ها تلاش خود را بر پیشرفت و در نهایت پیروزی سبک انتخابی خود معطوف کرده اند و هر سبک با وژگی های خاص و منحصر به فرد خود در صدد غلبه بر سبک های دیگر در این رقابت داشته است. در این میان، ممکن است هر فردی دچار آشفتگی در انتخاب سبک مناسب برای دکوراسیون فضایش بشود؛ اما نگران نباشید، ما شما را به خوبی راهنمایی می کنیم تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید و مینطور با توجه به سلیقه و امکانات موجود، بهترین سبک و مناسب ترین دکوراسیون را برای فضای خانه تان، به خصوص فضای آشپزخانه تان انتخاب کنید. اگر می خواهید تغییری در دکوراسیون آشپزخانه تان ایجاد کنید و یا آشپزخانه ای خاص برای خودتان خلق کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشپزخانه ی کلاسیک - بخش اول

یخچال و فریزر

همانند مبلمان و میز عسلی و جلومبلی که در فضای اتاق نشیمن می توانند به خوبی بدرخشند و دکوراسیون اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی را تغییر دهند؛ یخچال و فریزر زیبا می توانند زیبایی و خاص بودن فضای آشپزخانه را تعیین کنند. با توجه به رنگ ها، طرح ها، مدل ها و اندازه های مختلفی که برای انتخاب یخچال و فریزر خواهید داشت، انتظار می رود از این ویژگی به خوبی استفاده کرده و بتوانید یخچال و فریزر مورد نیازتان را با توجه به مدل، سبک و رنگ های غالب دکوراسیون تان به خوبی انتخاب کنید. از جمله نکاتی که معمولا نادیده گرفته می شود، طرح و سبک یخچال و فریزر انتخابی برای آشپزخانه تان است. مسلماً هیچ قانونی برای انتخاب یخچال و فریزر کلاسیک در فضاهای کلاسیک وجود ندارد و می توانید با استفاده از خلاقیت تان، حتی یک یخچال و فریزر مدرن را برای آشپزخانه ی کلاسیک و قدیمی تان انتخاب کنید. این مثال همانند انتخاب مبل تختخوابشو در فضای اتاق نشیمن خانه های کلاسیک است و این تضاد به هیچ عنوان نمی تواند باعث برهم خوردن نظم فضایتان شود و در صورتی که از این تضاد به خوبی استفاده کنید می توانید از این ویژگی فضایتان به خوبی استفاده کنید تا بی نظیر ترین فضای ممکن را برای خودتان و خانواده تان خلق کنید.

آشپزخانه ی کلاسیک - بخش اول

میز ناهارخوری

فضای آشپزخانه را می توان یکی از بهترین فضاهای ممکن دانست که با انواع وسایل جانبی قابلیت دکور شدن را دارد و البته وسایلی مانند میز ناهارخوری و صندلی اوپن این قابلیت را به آشپزخانه و یا اتاق نشیمن تان می دهند که بهترین چیدمان را در اختیار داشته باشید. بسته به اندازه ی آشپزخانه تان و سلیقه ی شخصی تان، می توانید میزناهارخوری کلاسیک خود را در فضای اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و یا آشپزخانه تان قرار دهید و در کنار آن برای گذراندن وقتتان در کنار خانواده ی عزیزتان، می توانید از یک میز قهوه خوری کوچک استفاده کنید و از لحظاتتان به طرز شگفت انگیزی لذت ببرید.

آشپزخانه ی کلاسیک - بخش اول

برای کامل کردن دایره ی دانش خود درباره ی دکوراسیون آشپزخانه ی کلاسیک، به شما پیشنهاد می کنیم با ادامه ی این سری از مقاله های ” آشپزخانه ی کلاسیک ” همراه باشید و همراه نظرات بسیار ارزشمند خود را برای ما ارسال نمایید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.