وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

آشپزخانه ی مدرن – بخش اول

آشپزخانه ی مدرن

آشپزخانه همواره به عنوان یکی از مهم ترین بخش های خانه تلقی شده است و برای داشتن آشپزخانه ای زیبا و شیک، بایستی از یک مدل دکوراسیون مناسب پیروی کرد و فضای مورد نظر را با خلاقیت تغییر داد و تحولی بی نظیر خلق کرد. در سری مقالات ” آشپزخانه ی مدرن ” می خواهیم شما را با روش های تغییر دکوراسیون آشپزخانه با استفاده از متد ها و مدل های دکوراسیون مدرن آشنا کنیم و در کنار آن نقش همه ی اجزا را به خوبی برایتان توضیح خواهیم داد تا با ذهن آگاه نسبت به انتخاب خرید و قرار دادن وسایل آشپزخانه تان اقدام کنید. اگر می خواهید آشپزخانه تان را با روش های مدرن تغییر دهید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنیم.

آشپزخانه ی مدرن

کابینت ها

از جمله وسایلی که می تواند بسیار دکوراسیون آشپزخانه را تحت تاثیر قرار دهد، کابینت است. چرا که میزان فضایی که در اختیار دارید مستقیما به نوع کابینت هایتان و همینطور به اندازه ی کابینت هایتان بستگی خواهد داشت. مدل های مختلفی از کابینت ها در بازار موجود هستند، از مدل های فلزی گرفته تا مدل های چوبی و ام دی اف، همه و همه می توانند در صورت داشتن رنگ و طرح مناسب زیبا بنظر بیایند. انتخاب کابینت مناسب درست مانند انتخاب میزعسلی و جلومبلی است که باید با اجزای دیگر مانند مبلمان، میز تلویزیون، میز تلفن، بوفه، استند و .. هماهنگ باشد و در مورد کابینت هم بایستی با وسایلی مانند صندلی اوپن، اجاق گاز، یخچال و فریزر، مایکروویو و… هماهنگ باشد تا زیبایی این وسیله ی تاثیر گذار از دکوراسیون بیش از پیش شود.

آشپزخانه ی مدرن

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری یکی از بهترین وسایلی است که می تواند به بهانه ی خوردن یک وعده ی غذایی خانواده را دور هم جمع کند و به این طریق صمیمیت فضا را افزایش دهد. با توجه به اندازه ی فضایی که در اختیار دارید، می توانید نسبت به انتخاب و خرید یک میز ناهارخوری مناسب اقدام کنید و در صورتی که می خواهید میز ناهارخوری تان را در فضای آشپزخانه تان قرار دهید. بسته به نوع و سبک دکوراسیونی که انتخاب کرده اید، می توانید به انتخاب میز ناهارخوری مناسب بپردازید. مدل های متفاوتی هستند که می توانید برای فضایتان انتخاب کنید، از میز ناهارخوری مدرن گرفته تا میز ناهار خوری نیمه مدرن و مدل های میز ناهارخوری کلاسیک و قدیمی؛ هر کدام بسته به سبک انتخابی تان می توانند در فضایتان قرار بگیرند و انتخاب هرکدام از این مدل ها و سبک ها به خلاقیت و همینطور مدل دکوراسیون انتخابی برای آشپزخانه تان بستگی دارد.

آشپزخانه ی مدرن

میز قهوه خوری

در دکوراسیون مدرن، وسیله ای کوچک اما کاربردی اضافه شده است که به سادگی می تواند فضای اتاق نشیمن و یا آشپزخانه را تغییر بدهد. با توجه به فضایی که در اختیار دارید، می توانید نسبت به انتخاب میز قهوه خوری مناسب اقدام کنید. حتی در صورتی که فضای کافی در اختیار نداشته باشید نیز می توانید از این میز استفاده کنید. در فضاهای کوچک می توان از یک میز قهوه خوری کوچک و جمع و جور به عنوان میز ناهارخوری در فضاهای کوچک استفاده کرد تا از کوچکترین فضایی که دارید، بیشترین استفاده ی ممکن را ببرید.

 منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.