وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

کمد های مدرن و زیبا – بخش دوم

کمد

در بخش اول سری ” کمد های مدرن و زیبا ” به بررسی اندازه ی آینه و ویژگی های منحصر به فرد آن پرداختیم و در این بخش می خواهیم نقش رنگ و همینطور انواع ساختار های موجود برای کمد ها را برایتان توضیح بدهیم؛ پس اگر می خواهید بیشتر بدانید و یا کمد مورد نیاز برای فضایتان را به خوبی و بر اساس نکات دقیق دکوراسیون تهیه کنید، بهتر است تا انتهای این سری مقالات با ما همراه باشید تا به روز ترین و مهم ترین روش هایی که می توانند به شما تا داشتن فضایی زیبا و انتخاب مناسب ترین کمد و دراور کمک کنند را در اختیار تان قرار دهیم.

کمد

رنگ

نقش رنگ ها و زیبایی های این ویژگی به قدری مهم است که گاهی تنها با رنگ آمیزی و یا تغییر یک رنگ، چیدمان یک فضا تغییر می کند و دیگر نیاز به ایجاد تغییرات اساسی و کلی وجود ندارد. این تغییر در رنگ ها می تواند تنها با تغییر در رنگ یکی از وسایل فضا باشد و یا انتخاب یک کالای جدید مانند کمد، تختخواب، دراور، کتابخانه، میز کامپیوتر، صندلی و یا یک سرویس خواب باشد تا فضای شما به خوبی تغییر کند و اتاق خواب تان شیک و بی نظیر دیده شود.

کمد

قفسه بندی

مهم ترین موضوع در انتخاب کمد مناسب، پس از شکل ظاهری، رنگ و اندازه ی آن؛ اندازه ی فضای داخلی و نوع تقسیم بندی این فضاست و اینکه هر بخش فضای مورد نیاز خود را به خوبی در اختیار داشته باشد. به طور معمول چندین روش برای تقسیم بندی فضای داخلی کمد وجود دارد که از جمله ی آنها می توان قفسه بندی بدون درب که غالبا در کمد های با سبک مدرن و نیمه مدرن دیده می شود اشاره کرد و پس از آن به کمد هایی با یک بخش مجزا به همراه میله ی چوب رختی که برای آویز کردن البسه ای چون کت و شلوار، پالتو، مانتو و پیراهن مناسب هستند نیز به عنوان یک سبک از کمد های موجود در بازار اشاره کرد.

کمد

بسته به نوع استفاده ای که ممکن است از کمدتان داشته باشید، بهتر است هوشمندانه تر نسبت به انتخاب کمد مورد نیازتان اقدام کنید، برای مثال اگر البسه ای مانند تیشرت، جین و … که نیازی به آویز کردن ندارند را بیشتر از دیگر سبک های لباس مانند کت و شلوار، پالتو و امثال آنها دارید، بهتر است عمده ی فضای کمد تان به صورت قفسه بندی شده و برای لباس های تاشدنی تان موجود باشد و بخش کوچکتری به عنوان میله ی آویز در نظر گرفته شود. کشو ها نیز می توانند به خوبی به شما کمک کنند و دیگر وسایل و لباس ها را مانند جوراب، کراوات و… را در خود جای دهند. برخی افراد به هر دلیلی مایل به تا کردن تیشرت، پیراهن و شلوار های خود نیستند؛ لذا این دسته از افراد بایستی کمدی انتخاب کنند که بیشترین بخش آن برای لباس های آویز شدنی به همراه چوب رختی اختصاص داده شده است تا مشکلی برای نگهداری لباس هایشان نداشته باشند.

کمد

طرح و مدل کمد مورد نظرتان را می توانید براساس مقاله هایی که در گذشته منتشر شده اند انتخاب کنید تا تمامی نکات را به هنگام خرید یک کمد مناسب در نظر گرفته باشید. ایران میز، اولین و پر فروش ترین فروشگاه اینترنتی صنایع چوبی و فلزی، همواره تلاش کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین کالاهای دکوراسیون خانگی، اداری، صنعتی و … را با منسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه بدهد. برای اطلاع از تخفیف ها و جشنواره های ایران میز می توانید عضو کانال تلگرام ایران میز شوید و با کیفیت ترین کالاها را با مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید و آن را به صورت ارسال رایگان تحویل بگیرید و با سرویس حمل طبقات و نصب رایگان ایران میز، دغدغه ی حمل آن تا محل مورد نظرتان را نداشته باشید. همچنین، تیم فروش و پشتیبانی ایران میز در روز های کاری آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.