وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

کمدهای مدرن و زیبا – بخش اول

کمد

فضای اتاق خواب، دکوراسیون خاص و منحصر به فرد خود را می خواهد و بایستی تغییری شگرف در چیدمان آن بوجود آورید. انتخاب کمد و دراور مناسب، می تواند نظم و زیبایی را برای فضای شما به ارمغان بیاورد. آینه ها و تاثیر آنها در مقالات گذشته به خوبی بررسی شده و راجع به تاثیر آنها بر اندازه، زیبایی و نظم موجود در فضا، به تفصیل توضیح داده شده است؛ اما در ادامه ی این مقاله می خواهیم درباره ی کمد هایی برایتان توضیح بدهیم که دارای آینه هستند؛ ار آینه های قدی گرفته تا آینه های کوچک، همگی می توانند فضای شما را به خوبی تغییر دهند، اما در صورتی که از نکات، روش ها و متد های مناسب برای دکوراسیون فضایتان بهره ببرید. اگر می خواهید درباره ی دکوراسیون کمد در فضای اتاق خواب بیشتر بدانید و یا می خواهید اتاق خوابی شیک و چشم نواز را دکور کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا شما را به خوبی راهنمایی کنیم.کمد

آینه قدی

برخی مدل های کمد ها دارای آینه های قدی بوده و در مدل های دیگر از آینه های نیم قد و یا آینه هایی برای میز آرایش استفاده شده است. از این رو محدوده ی انتخاب برای هر فرد می تواند بسیار گسترده باشد بطوریکه انتخاب کردن یک کمد بسیار مشکل بنظر بیاید. اما تنها با انتخاب رنگ غالب فضایتان و همینطور نوع وسایل دکوراسیون تان مانند تختخواب، روتختی و دراور، می توانید با اطمینان بیشتری نسبت به انتخاب کمد مورد نظرتان اقدام کنید و مناسب ترین کمد را برای فضایتان انتخاب کنید. کمد هایی که دارای آینه قدی می باشند می توانند به هنگام مرتب کردن لباس و ست کردن لباس هایتان به شما کمک کند. مدل های دیگر کمد که دارای آینه های کوچک تر هستند غالبا برای فضای اتاق خواب کودک و نوجوان استفاده می شوند. همچنین اگر از یک سرویس خواب مناسب برای اتاق مورد نظرتان بهره ببرید، می توانید از تمامی اجزاء با هماهنگی بسیار زیاد در فضایتان استفاده کنید تا هماهنگی و هارمونی فضایتان بیشتر از قبل بشود.

کمد

در ادامه ی این سری از مقاله های ” کمد مدرن و زیبا ” می خواهیم درباره ی قفسه های کمد، رنگ و مدل های متفاوت درب های کمد برایتان توضیح بدهیم. همچنین اگر می خواهید از جشنواره ها و تخفیف های ایران میز با خبر شوید و با کیفیت ترین کالاها را با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط تحویل، خریداری کنید؛ بهتر است با کانال تلگرام ایران میز همراه باشید تا زیباترین وسایل دکوراسیون تان را بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی ایران میز خریداری کنید و به صورترایگان تا درب منزل دریافت کنید. ایران میز حتی فراتر از تصورات مشتریان خود پیش رفته است و علاوه بر ویژگی تحویل رایگان در محل، محصولات خود را به صورت حمل طبقات و نصب رایگان نیز عرضه می کند.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.