وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

آباژور و دکوراسیون

آباژور

دکوراسیون فضاهای خانگی، نکات بسیاری دارد که متخصصین دکوراسیون و چیدمان منزل همواره با رعایت نکات صحیح و به روز سعی بر این دارند تا فضاهای خانگی را با کمترین عیب و به بهترین نحو ممکن دکور و چیدمان کنند. در این میان نورپردازی فضاهای خانگی اهمیت بسیار فراوانی داشته چرا که وسایل دکوراسیون مناسب برای نورپردازی، علاوه بر تامین روشنایی می تواند از نظر زیبایی و طراحی دکور نیز به شما کمک کند. اگر می خواهید درباره ی طراحی فضای خانگی با آباژور ها، لوستر و دیگر وسایل نور پردازی بیشتر بدانید و یا می خواهید فضای خانه تان را با استفاده از متد های نورپردازی تغییر دهید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آباژور

فضای نشیمن

فضای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی می تواند بهترین ناحیه برای ایجاد تغییرات مناسب و تاثیرگذار باشد. در کنار آباژور می توانید از یک میز تلویزیون با رنگ مورد نظرتان انتخاب کنید؛ اما بهتر است هماهنگی را رعایت کنید و ترجیحا از ایجاد تضاد خودداری کنید چرا که تضاد در فضای اتاق نشیمن می تواند نامناسب و یا با تاثیر منفی تلقی شود.

آباژور

با توجه به سبک غالب دکوراسیون تان می توانید نسبت به انتخاب آباژور، میز تلویزیون، مبلمان ومیز عسلی و جلومبلی اقدام کنید. در صورتی که از آباژور با سبک کلاسیک و نیمه مدرن استفاده می کنید، دیگر اجزای دکوراسیون تان می توانند نیمه مدرن و یا کلاسیک و قدیمی باشند و در صورتی که آباژور مدرن در فضایتان استفاده می کنید بهتر است از مبلمان مدرن، مبلمان تختخوابشو و میز عسلی و جلومبلی مدرن و رنگارنگ در فضایتان بهره ببرید.

آباژور

اتاق خواب

فضای اتاق خواب و زیبایی های آن به عنوان یکی از مناسب ترین بستر ها برای ارتقا سطحدکوراسیون به حساب می آید و با توجه به وسایلی که در آن وجود دارد مانند تختخواب، روتختی،کمد و دراور، میز کامپیوتر و میز تحریر و یا سرویس خواب؛ می تواند در زیباتر کردن دکوراسیون و ایجاد تغییرات چشمگیر به کمک تان بیاید. آباژور با توجه به تنوع شکل و سبک و همینطور تنوع فراوان رنگ که دارد می تواند در هر فضایی جای خود را پیدا کند و با دیگر وسایل فضا هماهنگ شود. انتخاب رنگ هر کدام از وسایل اتاق خوابف از وسایل بسیار کوچک گرفته تا اجزای بزرگ، همه و همه به سلیقه ی شما بستگی دارد اما همین انتخاب در صورتی که با رعایت نسبت رنگ ها و میزان و نوع رنگی که برای هر وسیله بکار برده می شود همراه باشد، می تواند بهترین ترکیب ممکن را برای شما به ارمغان بیاورد.

آباژور

هم چنین بهترین و با کیفیت ترین وسایل چوبی و فلزی دکوراسیون تان را می توانید با مناسب ترین قیمت و همینطور شرایط فروش و تحویل رایگان تا درب منزل، حمل طبقات و نصب رایگان ازفروشگاه بزرگ اینترنتی ایران میز خریداری کنید و یا وسایل مورد نیاز تان را به دلخواه خودتان تغییر دهید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.