وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

مدل های مختلف آباژور

آباژور

در صنعت طراحی داخلی و اثاثیه منزل روز به روز با مدل های زیباتر و شگفت انگیزتری روبرو می شویم، مدل جدید آباژور ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. با انتخاب درست آباژور می توانید دکوراسیون و نور پردازی اتاق خواب، آشپزخانه یا اتاق نشیمن خود را از یکنواختی در بیاورید و جلوه ای نفیس و زیبا به آن بدهید. علاوه بر این زیبایی می توانید از حس فوق العاده ای که نور آباژور در طول روز و شب درون شما ایجاد می کند نهایت لذت را ببرید. تصور کنید در یک روز ابری و تیره و تاریک نور آباژور چه فضای دنج و گرم و نرمی را در اتاق خانه بوجود خواهد آورد و همین میزان مناسب روشنایی می تواند به شما کمک کند تا به انجام دادن کار مورد علاقه تان و یا تماشای فیلم مورد علاقه تان کمک کند هنگامی که بر روی مبل تختخوابشو تان لم داده اید.

آباژور

جالب است بدانید تعدادی از طراحان دکوراسیون داخلی انتخاب آباژور را مانند انتخاب تکه ای جواهر می دانند زیرا باید بدون اینکه اغراق آمیز و اغوا کننده باشد تاثیر خود را بر محیط بگذارند و فقط به مقدار کافی توجهات را به سمت خود جلب کنند. شاید همین دلیل باشد که انتخاب آباژور را کمی سخت و چالش برانگیزی کرده است. اگر آباژوری که انتخاب کرده اید هنگام استفاده ضربان قلب شما را کمی تندتر نکند در اینصورت انتخاب اشتباهی کرده اید و باید بازهم بیشتر به دنبال مدلی منطبق با احساسات و حالات خود بگردید.

آباژور

شکل و شمایل آباژور باید در الویت اول خرید شما قرار بگیرد. معمولا آباژور هایی که از طرح های دایره ای و گرد استفاده می کنند انتخاب مطمئن تری برای دکوراسیون خانه هستند اما می توانید از آباژور زاویه دار و گوشه دار در صورت هارمونی داشتن با دکوراسیون خانه نیز استفاده کنید. اگر قرار است  آباژور بروی میز قرار بگیرد و در کنارمبل باشد، هماهنگ بودن نوع میز با شکل آباژور ترکیب زیباتری را بوجود خواهد آورد.

آباژور

برای مثال اگر میز گردی در اختیار دارید بهتر است از آباژورهای مدل دایره ایی و گرد برای قرار دادن روی آن استفاده کنید و برای میزهای مربعی و مستطیلی هم از مدل های زاویه دار استفاده کنید. نکته دومی که در خرید مدل آباژور باید مدنظر قرار بدهید اندازه ی آن است. در اینجا نسبت، اصلی ترین نقش را ایفا می کند. برای مثال اگر از آباژوری بلند و بزرگ برای یک اتاق خواب کوچک استفاده کنید در اینصورت شکل نهایی دکوراسیون تختخواب، کمد و دراور تان مقداری بهم ریخته و نامتناسب جلوه خواهد کرد. برعکس همین شرایط هم برقرار است مثلا قرار دادن آباژوری کوچک در اتاق نشیمن جلوه چندان جذابی نخواهد داشت.

آباژور

همچنین با کیفیت ترین و زیباترین وسایل مورد نیاز برای دکوراسیون فضای اداری را می توانید در فروشگاه اینترنتی ایران میز مشاهده کنید و با محصولات دیگر مقایسه کنید و حتی محصول مورد نظرتان را طبق سلیقه ی خودتان تغییر دهید و با ویژگی هایی مانند ارسال رایگان، حمل طبقات و نصب رایگان تحویل بگیرید.

آباژور

با ما همراه باشید و به روز ترین و مفیدترین مقالات دکوراسیون منزل، طراحی داخلی منزل، دکوراسیون اتاق نشیمن، چیدمان اتاق خواب وطراحی اتاق خواب نوزاد و کودک را در وبلاگ ایران میز  مشاهده کنید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.