وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران میز

فروش اینترنتی محصولات چوبی و دکوراسیون

متد های محبوب دکوراسیون فضا در کشور های پیشرفته

مبلمان مدرن و زیبا

در کشور ما، دکوراسیون انواع فضاها که تا سالهای گذشته بدون هیچ روش اصولی و بدون تایید متخصصین دکوراسیون انجام میشد، امروزه با توجه به روش های مدرن و کارآمد و همینطور محبوب در سراسر دنیا انجام می شود و از این رو بهتر است خانه، محل کار و یا هر نوع فضای دیگر و با هر نوع کاربری متفاوتی که در اختیار دارید را پیشنهاد می کنیم با توجه به اندازه ی فضایتان و همینطور سلیقه و متد مورد علاقه تان دکور و چیدمان کنید. با ما همراه باشید حتی اگر نمی خواهید تغییری در فضایتان ایجاد کنید، چرا که این بار با روش های جدید و زیبا می خواهیم شما را با جدید ترین و به روز ترین متد های دکوراسیون روز دنیا آشنا کنیم.

مبلمان مدرن و زیبا

رنگ غالب و رنگ و سبک مبلمان به طور جدی به یکدیگر مربوط هستند به طوریکه بهتر است هماهنگی و تضاد بین این دو بخش مهم از دکوراسیون تان را کاملا رعایت کنید و سپس به دکور کردن و چیدمان دیگر بخش های اتاق نشیمن تان مشغول شوید. بهتر است بدانید که رنگ اولین و مهم ترین عضو هر فضایی اعم از خانگی، اداری و صنعتی است.

قفسه هایی مدرن

قفسه هایی مدرن

قفسه ها و کتابخانه های مدرن را می توان یکی از ضروری ترین اجزاِ برای دکور کردن فضای اتاق نشیمن و همینطور یک گام بزرگ جهت افزایش نظم و زیبایی در این قسمت از خانه دانست. مهم نیست که در اتاق خواب یا دیگر بخش های خانه تان از کتابخانه استفاده می کنید یا نه چرا که کتابخانه ی دوبعدی و مدرن کاملا جدا از دیگر وسایل عمل خواهد کرد.

میزعسلی و جلومبلی

میزعسلی و جلومبلی

میز عسلی مناسب بعد از مبلمان با کیفیت، به عنوان دومین عضو تاثیر گذار در دکوراسیون و چیدمان مدرن به حساب می آید به طوریکه اگر دارای مبلمان بسیار زیبا و با کیفیت باشید اما از میز عسلی و جلومبلی زیبا و شیک استفاده نکنید باعث می شود که زیبایی و خاص بودن مبلمانتان نیز به نظر نیاید و فضایی زیبا و مناسب در اختیار نداشته باشید.

کابینت و اوپن

کابینت و اوپن

آشپزخانه های مدرن و دارای فضای اوپن بهتر است با رنگ های تیره و براق دکور شوند و درباره ی این موضوع ازمیزناهارخوری گرفته تا صندلی اوپن و دیگر وسایل بهتر است از رنگ های مشکی و براق و یا مدل های مات از این رنگ تزیین و دکور شود. کابینت های جادار و تیره بهتر است در فضاهای مدرن قرار بگیرند تا فضا را تا حد امکان زیباتر و خاص جلوه بدهند.

میز تلویزیون

میز تلویزیون

تلویزیون همانطور که می دانید یک کانون توجه بسیار بزرگ برای هر فضایی و خصوصا اتاق نشیمن است. معمولا دو حالت برای نصب تلویزیون قرار دارد یکی از این حالات استفاده ازمیز تلویزیون است که غالبا بیشتر از روش های دیگر بکار گرفته می شود و در حالت دوم تلویزیون مستقیما بر روی دیوار نصب می شود. در این میان استفاده از میز تلویزیون مناسب بهتر است با رنگ هماهنگ و شکل زیبا همراه باشد تا بیشترین زیبایی ممکن را برای فضایتان به همراه داشته باشد.

میز کامپیوتر و میز تحریر

میز کامپیوتر و میز تحریر

در فضای اتاق خواب و یا اتاق کارتان در خانه، بهتر است از یکمیز کامپیوتر و یا میز تحریر با کیفیت و یک صندلی ارگونومیکاستفاده کنید تا لذت مطالعه و کار کردن را به خوبی احساس کنید و گامی مناسب در دکوراسیون فضای اتاق خوابتان بردارید.

منبع:وبلاگ ایران میز

source: iranmiz blog

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.